Formy płatności
W sklepie PLASTIQ zalacisz jak chcesz i czym chcesz! Specjalnie dla twojej wygody oraz możliwości, oferujemy w naszym sklepie najwygodniejsze metody płatności!
Pay by link
Płatność automatyczna Pay by link - to oferowana przez banki usługa polegająca na automatycznym wypełnieniu formularza przelewu i prostej autoryzacji transakcji realizowanej przez Klienta. Płatność jest gwarantowana, a więc każdy komunikat przekazany przez Blue Media zapewnia o obciążeniu rachunku bankowego Klienta.
Płatność kartą
Płatności online Blue Media oferują obsługę płatności kartą płatniczą bez dodatkowego pośrednictwa. Obsługujemy płatności od obu największych organizacji - Visa International i MasterCard - dokonywane w czterech walutach. Transakcje wybranych wydawców zabezpieczone są dodatkowo standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode.
Płatności online Blue Media obsługują pełen wachlarz płatności z wykorzystaniem karty płatniczej, w tym również płatności cykliczne, wykorzystywane przy płatnościach za rachunki, abonamenty, a także przy powtarzalnych opłatach za usługi czy oprogramowanie typu SaaS, zakupach subskrypcyjnych i wielu innych. Dużą wygodę zapewniają również oferowane przez Blue Media płatności typu 1-Click, czyli możliwość zapisania danych karty i korzystania z niej przy okazji kolejnych zakupów, za pomocą jednego przycisku “Zapłać”.
Szybki przelew bankowy
Szybki przelew bankowy - to rozwiązanie umożliwiające obsługę szybkiego transferu środków z banków, które nie oferują płatności automatycznych (Pay by link). Płatność szybkim przelewem bankowym realizowana jest na podstawie przelewu wewnątrzbankowego na rachunek Blue Media w banku klienta. Przelew realizowany jest na podstawie wygenerowanych danych, które klient uzupełnia samodzielnie w bankowości elektronicznej. Dodatkowo klient może skorzystać z klasycznego przekazu bankowego, który może zrealizować w okienku kasowym lub na Poczcie.
Blik
Płatności Online Blue Media oferują także najnowszą metodę płatności mobilnych jaką jest BLIK. Umożliwia ona klientom dokonanie płatności, bezgotówkowo, za pomocą smartfona, a konkretnie za pomocą aplikacji banku na telefonie. Aby móc skorzystać z tej metody płatności należy być zatem klientem jednego z banków uczestniczących w systemie i korzystać z bankowości mobilnej za pośrednictwem aplikacji na swoim telefonie. Z BLIKA mogą korzystać również użytkownicy, którzy są klientem więcej niż jednego banku partnerskiego.
Transakcja w systemie płatności mobilnych BLIK realizowana jest za pomocą generowanego w aplikacji mobilnej banku 6-cyfrowego kodu. Kody są jednorazowe, a ich ważność wygasa po 2 minutach od momentu ich wygenerowania na żądanie klienta.
Cały proces płatności jest jeszcze szybszy i wygodniejszy, dane przelewu wypełniane są automatycznie, po zalogowaniu do aplikacji banku na telefonie generujemy kod i za jego pomocą autoryzujemy transakcję. Unikamy w ten sposób przekierowania i logowania do systemu transakcyjnego banku i konieczności wpisywania kodów sms w celu realizacji przelewu.
Dodatkową opcją jest BLIK 0 - czyli BLIK “wewnątrz sklepu”, w tym przypadku kod zabezpieczający podawany jest bezpośrednio na stronie sklepu w ostatnim etapie procesu zakupowego. Potwierdzenie płatności podawane jest synchronicznie - następuje w tej samej chwili w której klient potwierdzi transakcję w aplikacji mobilnej banku. BLIK 0 dostępny jest również w bramce płatności Blue Media. Kod zabezpieczający podawany jest na stronie bramki w przypadku integracji wyglądu standardowego lub spersonalizowanego.